maanantai 28. heinäkuuta 2014

Kesää parhaimmillaan

Turha varmaan taas todeta, että viime postauksesta on aikaa ja pahoitella jälleen kerran asiaa... :D Nyt on vaan kesä parhaimmillaan ja tässä sitten hiukan kuvia, joita on tullut otettua lähiaikoina!

Käytiin viime viikon tiistaina mun vapaapäivänäni Porissa shoppailemassa, syömässä sekä terassilla juomassa yhdet. Amarillon vessan peilin kautta kuvattuna näytin tältä:


Söin nagahampparin. Hiki valui otsalla ja vähän väliä joutui niistämään, mutta sain selätettyä koko purilaisen ja suurimman osan muustakin annoksesta. Oli muuten paras hampurilainen, mitä olen koskaan syönyt!


Beer Hunter'sin terassilta:




Ostin Ginasta mun ekan peplum-topin, yllättäen mustana ja pitsisenä versiona. :D Maksoi 5 euroa.


Taisin hiukan innostua Glitterissä, kun huomasin siellä olevat -75% alennusmyynnit... :D Kaikki muut kuvien korut ovat sieltä lukuunottamatta seuraavista kolmannen kuvan vasemmanpuolimmaista niittikaulakorua, joka on HenkkaMaukalta ja kustansi 3 euroa. Glitterin korujen yhteishinnaksi tuli 17,15 euroa, kun normaalihinnoilla summa olisi ollut huimat 68,50 euroa! :O




Kuvaa pääkallokorun yksityiskohdasta:


Porin reissun jälkeen tein jotain historiallista: kävin heittämässä talviturkin!! Minä, joka en ole uskaltautunut varmaan muutamaan vuoteen kuin ehkä polvia myöten veteen! :D Mutta oli kyllä tosi lämmintä vettä ja virkisti kivasti. :)


Joku mun ja Jannen kokkailu mahdollisesti parin viikon takaa, löytyi arkistoista. Uudet perunat. <3


Oon ollut melkein joka päivä rannalla töiden jälkeen ja vapaapäivinä vähän enemmänkin. Tässä joku perusreisiselfie. :D


Testattiin lauantaina töiden jälkeen Kankaanpään uudistetun Rivieeran ravintolapuoli. Kyllä kelpasi syödä tällaisessa maisemassa:


Söin hampurilaisaterian (surprise surprise...) ja Janne pihviä. :)



Sulateltiin ruokaa vielä hetki terassin puolella, josta tämä kuva:


Vaikka kuvat eivät sitä kerrokaan, olen myös muun muassa käynyt ahkerasti töissä, nähnyt kavereita ja juhlinut. Helteistä päivää kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti