sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Black Ninja

Tämä ninja kävi katsomassa yhtä lempibändiänsä perjantaina. Kyseessä oli siis Battle Beast, jonka näin nyt ekaa kertaa ikinä livenä. Keikka oli aivan mahtava ja bändi vielä parempi kuin levyltä kuunneltuna. Olinkin odottanut iltaa kuin kuuta nousevaa, joten oli superia, että odotukset eivät pelkästään täyttyneet vaan jopa ylittyivät! :) Myös lämppäribändi Brymir oli hyvä. Mulle tuli kyllä ihan yllätyksenä, että sellainenkin esiintyi, mutta eturivissä tuli silti senkin keikan aikana riehuttua. :D

Mun keikkalook kuvattuna kotona vessan peilistä ennen Poriin lähtöä:


Sama laajempana kokonaisuutena Porissa Montun (keikkapaikka) vessassa kuvattuna feat kännisilmät:


Ostin muuten topin ja housut Seppälän alennusmyynneistä. Topille jäi hintaa noin 6 euroa ja housuille 15, sopi siis paremmin kuin mainiosti mulle. :D

Muutama kuva Battle Beastin laulajasta Noora Louhimosta, jolla on aivan mieletön ääni!




Kaiken tämän hehkutuksen jälkeen täytyy vielä mainita, että Battle Beastin keikan loppuvaiheessa eräs henkilö päätti tuupata mun kaverini kumoon, minkä seurauksena mun päälle kaatui kaksi isoa miestä. Varsinkin toinen polveni otti kaatumisesta hiukan damagea. Keikka tuli kuunneltua loppuun yhdellä jalalla seisten ja sitten Montun henkilökunta toimi aivan mahtavasti tuomalla jääpussin, tutkimalla mun jalkaa ja lopuksi jopa kantamalla mut baarista autoon asti! :) Iso kiitos siis avusta heille ja mun matkaseuralaisille, jotka myös olivat todella suurena apuna loppuillan aikana! Nyt pari päivää tapahtuneen jälkeen jalka voi jo paljon paremmin, joten kaiken kaikkiaan tätäkin reissua voi muistella pelkällä lämmöllä. Suosittelen myös kaikkia tutustumaan Battle Beastin musiikkiin, jos sitä ette ole vielä tehneet. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti