sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukuu!

Jokaisella itseään kunnioittavalla ihmisellä tulee olla joulukalenteri. Omani on ehkä maailman suloisin. <3 Sain sen pankissa asioidessani tällä viikolla. Pankkineiti totesi, että hänenkin 17-vuotias tyttärensä haluaa vieläkin joulukalenterin joka vuosi. Itsehän olen hitusen vanhempi, mutta en sitä siinä tiskillä kehdannut tunnustaa. ;)


Tänään sain avata kalenterin ensimmäisen luukun ja sieltä paljastui joulupallo. :)


Onko täällä muita aikuisia, joiden joulu ei tule ilman joulukalenteria? Ja kelpaako tällainen paperinen vai pitääkö luukuista paljastua esimerkiksi suklaata? :)

6 kommenttia:

  1. Suklaakalenteri! Äiti vielä ostaa sen minulle :D yleensä ollut muumi, mutta tänä vuonna tuli minni hiiri ja poikaystävälle disneyn autot :D t.heidi 20 v ja bf sitäki vanhempi!

    VastaaPoista
  2. Itsellä on pieni Myyrä kuvakalenteri.Oli niin suloinen ettei voinut vastustaa :) Itse Ilkimys 2 suklaakalenterikin löytyy <3

    VastaaPoista
  3. Kyllä joka joulukuu pitää hankkia joulukalenteri! Äiti mulle osti paperi kalenterin mutta vasta eilen illalla tajusin ettei mulla ole suklaakalenteria! :< Niimpä käytiin tänään iskän kanssa ostamassa mulle sellainen!;)

    VastaaPoista