sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Erittäin harvinaista

Mä oon oikeesti aina lauantaisin töissä. Ainoat kerrat, kun olen ollut vapaalla on olleet sellasia, että on ollut jotain suuria suunnitelmia, esimerkiksi tatuointireissulle lähteminen tai vastaava. Nyt oli kerrankin niin harvinainen tilanne, että olin lauantain vapaalla ja kalenteri näytti ihan tyhjää. Äkkiäkös sitä kuitenkin tekemistä keksi, ei muuta ku bailaamaan perjantaina (ja myös lauantaina selvittyäni aivan jäätävästä darrasta...)! ;) Luvassa on siis asukuvat perjantailta, jolloin pukeuduin kirppisneuletakkiin (alunperin Seppälä), perushenkkamaukkapaitaan, kirppisminihameeseen (alunperin Only), Zalandon nilkkureihin ja Ginan hapsuhuiviin:


Mun uus laukku! <3 (Spiritstoresta)


No huomatkaa se nyt!! :D


Asusteena toimi myös "fritsu". Olen saanut muutaman kerran viime päivinä kuulla kuittailuja tästä luomenpoistosta seuranneesta arvestani. Onhan se nyt ehkä hiukan kyseenalaisen näköinen... :D (Mitä ihmettä tän kuvan väreille tapahtu?)


Hyvin levätyn (ja juhlitun) viikonlopun jälkeen on mukavaa suunnata taas töihin huomenaamuna. See you! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti