sunnuntai 25. elokuuta 2013

Oranssia ja mustaa

Jokin aikaa sitten töissä asiakkaakseni tuli nuori nainen, jolla oli lyhyet mustat hiukset. Hän kaipasi niihin jotain sähäkkää uudistusta. Lähtötilannekuvia en huomannut ottaa, mutta valmiista tukasta tuli napattua kuvat, koska lopputuloksesta tuli mielestämme niin kiva. :) Eli tukassa muuttui sekä väri että leikkausmalli: sivut ajelin lyhyiksi ja pääliosa jätettiin pitkäksi. Sivut värjättiin oransseiksi ja pääliosa pidettiin mustana. Lopuksi tein tukkaan pikaisen kampauksen kihartamalla sen. Tällainen siitä sitten tuli:




Sopii tosi kivasti muuten noihin silmälaseihinkin! :) (Huomatkaa joku linssilude kampaaja peilin heijastuksessa... :D)

9 kommenttia:

  1. Tää on magee!! Lasien kaa mätsää ;) oon itekki järkeilly päältä pidempää mallia ku en jaksa takatukkaakaan enää kasvatella ja joku malliuudistus kiinnostais! Ja ainut eloisa ja tuuhee tukka on päälaella :D

    VastaaPoista
  2. Aivan upea! :) Sopii älyhyvin tälle kauniille nuorelle naiselle. :) Tosi edgy & cool :)

    Kauniimpi maailma - Becoming me

    VastaaPoista
  3. Tuli mieleen Rihanna noista hiuksista :O

    VastaaPoista
  4. Olisiko aika opetella uusia leikkaustyylejä, sivukalju on aika nähty..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tämähän on toki ainoa leikkaustyyli, jonka osaan... :D

      Poista
  5. Moikka!

    Voiskohan sulle lähettää omankuvan sähköpostiin? Haluaisin nimittäin vähän vinkkejä/ohjeita/neuvoja yms, et millanen hiusmalli mulle sopii. En edes tiedä minkämuotoiset kasvot mulla on, joten se on itse vaikea hahmottaa, että mikä leikkaus mulle sitten sopis kasvojen muodon perusteella. Mulla on aina ollu vaan pelkkää tylsää suoraa, mut haluisin kokeilla jotain uutta. Sä varmaan kampaajana osaisit neuvoa mua? En viitsi tähän linkittää kuvaani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori kun tämä vastaus tulee niin myöhässä. Mutta kantsii varmaan mennä ihan fyysisesti kampaajalle kuultavaksi :)

      Poista