maanantai 3. kesäkuuta 2013

Se uusi päättäjäismekko

Lupasin laittaa kuvia mekosta, jonka löysin päättäjäisiä varten kirppikseltä kymmenellä eurolla. Mikä tuuri tosiaan, kun mekko sattui olemaan juuri sellainen, jonka tilaamista olin harkinnut netistä 60 eurolla ja kirppikseltä löydetty kappale oli juuri mun kokoani ja vieläpä täysin käyttämätön! Näissä kuvissa on jo takana pitkä päivä, joten mekko on aika rypyssä, mutta eiköhän näistä sen olennaisen näe. :)


Etutukan käänsin raudalla ulospäin tuomaan juhlavuutta myös kampaukseen. Takatukan kiinnitin kokonaan toiselle puolelle, jotta se ei "taistelisi" mekon niskarusetin kanssa. Koruina mulla oli näyttävä sydänsiipiriipus kaulassa ja toisessa kädessä yksi iso sormus. Kengät olivat perusmustat 9 cm korkeat korkkarit, joilla olenkin sitten sen 180 cm pitkä. :D Laukkua ei tullut kuviin mukaan, mutta se oli juhlava musta clutch.



Nämä kuvat syö jotenkin mun meikin ihan totaalisesti. Tosin huulikiillon olin syönyt ihan itse. :D


Hiukan tarkempaa kuvaa mekon ihanasta kuosista ruusuineen, ankkureineen, kyyhkyineen, tähtineen, rusetteineen ja niin edelleen:



Mitäs pidätte löydöstäni? :)

10 kommenttia:

  1. Rakastan tuota mekkoa, aivan mahtava löytö! Kaunis tukka ja nainen myöskin :)

    VastaaPoista
  2. Heei! Just tilasin kuukausi sitten tommosen mekon rippimekoksi kesälle ja oon niiiiiin rakastunu tähän. Litistää kivasti pömppiksen ja leventää lantiota. Rakastan <3

    Ja oot kyllä kauniina taas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä mahtava! Itse en kaipaa lantion levennystä, mutta vatsan litistys kelpasi :D Ja kiitti! :)

      Poista
  3. Voiku oot kaunis,mutta mekkoki on tosi kiva ;) itellä tuleviin rippijuhliin ostin samanlaisen mekon,joka on kyl rakkautta <3

    VastaaPoista
  4. Oon myös himoinnut kyseistä mekkoa! Aivan upeasti sopii sinulle ja mikä kirpparilöytö ylipäätään! :) Tuli mieleeni kysyä ammattilaiselta, että mitä sanot hiusten värjäämisestä raskausaikana? Onko teillä esim. tiettyjä "turvallisempia" värjäystuotteita, joita on mahdollsuus käyttää turvallisin mielin? :)

    -Serafiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Yleensä hiusten värjäämisestä raskausaikana on paljon eri mielipiteitä. Itse olen ottanut vähän sen kannan, että nainen saa itse päättää, minkä parhaaksi näkee. Samoilla väreillä kuitenkin mennään kuin sellaisillekin, jotka eivät ole raskaana. :)

      Poista