tiistai 28. toukokuuta 2013

Peitetehtävissä

Olipas kekseliäs otsikko, haha. :D Tämä postaus on siis omistettu Wet n Wild Cover All Concealer Palette -peitevoiteelle. Ostin kyseisen voiteen viime viikolla Seppälästä alle kuudella eurolla ja olen todennut tämän aivan huipuksi!


Mulla on muuten ihan hyvä iho, mutta ongelmana siinä on punoitus poskipäissä, nenässä ja hiukan leuassakin. Lisäksi mulla on ollut ihan pienestä asti tosi tummat silmänaluset. Tässä kuvassa mulla on täysin meikitön (ja punoittava!) nassu:


Tässä taas olen levittänyt nenään, poskiin ja leukaan punaisuutta neutraloivaa vihreää peitevoidetta. Silmänalusiin olen laittanut sekaisin noita "ihonvärisiä" voiteita. Ero on huomattava! Ja tässä en tosiaan ole edes vielä puuteroinut kasvoja.


Mee like! Muita samaan palettiin hurahtaneita? :)

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo ollu justiinsa tota kyseistä, mut on ollu vihreen sävystä ja tykkäsin kyllä paljon! En oo vaa löytäny mistään sitä enää, mutta taidanpa hakee tuollaisen nii ei tarvii valmistua paloautona ;)
    -Serppa

    VastaaPoista