maanantai 21. tammikuuta 2013

Tampereen valloitus!

Tänään starttasin uskollisen Volverineni (Volvo, mun auto) jo aamusta ja lähdettiin ajelemaan isosiskon kanssa kohti Tamperetta. Matkan päätarkoituksena oli siskon lääkärireissu, josta tämä hieno kuvakin. ;)


Tottakai piti päästä vähän kiertelemään kauppojakin, varsinkin kun taskussa poltteli mummulta joululahjaksi saamani H&M:n 30 euron arvoinen lahjakortti, joka löysi viime viikolla vasta tiensä mulle asti. Mulle ei juuri parempaa lahjaa voisi keksiäkään, tosin ihme kyllä kortille jäi rahaa seuraavaankiin ostosreissuun. :)

Tällainen kummajainen tuli vastaan. Mä en varmaan mitään vihaa niin paljon kuin näitä muovihärpäkkeitä, joita olen kuullut myös kengiksi kutsuttavan. Tuo kenkäukkeli oli creeeepy... :D


Käytiin Amarillossa herkuttelemassa burgereilla. Oli ihan superhyvää ruokaa ja vieläkin ihan ähky olo!


Teinipeili iski jälleen... Kaulahuivikin vähän hassusti, mutta eipä se menoa haitannut taaskaan. :D


Mutta miksi siellä Amarillon vessassa oli nyrkkeilysäkki? Kertokaa joku viisaampi! :D


Sitten niitä ostoksia, jotka ovat kaikki tosiaan sieltä H&M:ltä. Ekana ihana nahkahame, joka maksoi alessa 10 euroa.



Normaalihintainen perustrikoohame kustansi 4,95 euroa.


Räyheät korvikset olivat myöskin normaalihintaiset, 5,95 euroa.


Kaiken kaikkiaan superjännä ja onnistunut reissu, tosin siskojen kanssa ei tylsää päivää olekaan! Huumorin kukalla meitä on ainakin siunattu, tosin ehkä vähän sellaisella kaktustyyppisellä... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti