sunnuntai 30. joulukuuta 2012

My little pony

Kävin joululomani aikana yhtenä päivänä töissä tekemään vähän tukkaa asiakkaille, jotka olivat taas loman jälkeen lähdössä pois Kankaanpäästä. Yksi vakkariasiakkaani halusi tällä kertaa superhopeablondiinsa My lilttle pony -viboja eli siis hempeää pastellivaaleanpunaista. Leikkauksessa suurempia muutoksia ei tullut, hiukan vain siistittiin käynnissä olevan kasvatusprosessin takia. Ikävä kyllä en ottanut lähtötilannekuvaa, mutta   lähdimme siis liikkeelle platinablondista, jossa oli parin sentin tumma tyvikasvu. Tällaista saatiin sitten aikaan:





Ihana asiakkaani oli potenut huonoa omaatuntoa, koska tiesi mun tulevan töihin lomallani ja oli sitten ostanut mulle lahjan! En kyllä todellakaan osannut odottaa mitään, koska ihan mielelläni kyllä lähdin töihin, varsinkin kun tiesin luvassa olevasta vaaleanpunaisen tukan haasteesta.


Paketista paljastui valtavat korvikset, jotka on kyllä tosi makeat. En varmasti olisi itse tullut ostaneeksi näitä, mutta innostuin niistä samantien, kun olin ne paketista kaivanut. :D


Korviksien lisäksi paketissa oli todella minun näköiseni kaulakoru. Olin (ja olen edelleen!) tästä ihan fiiliksissä, WAU!!


Koruista tulee varmasti näkymään vielä parempiakin kuvia blogissa in action, mutta tässäpä vähän esimakua sängyn päällä kuvattuna. :D Kiitos vielä asiakkaalleni tosi paljon ihanasta lahjasta! :)

4 kommenttia: