sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kaksi uutta kaveria

Sain lahjaksi uuden puhelimen, iPhone 3G:n. Olen varmaan aika erikoinen tapaus, koska tämä on vasta viides kännykkäni koko elinaikanani. Tuntuu, että monet ostaa aina sen uusimman mallin heti. Mulle tässäkin on kyllä tarpeeksi opettelemista, kun aina ennen on ollut vain nokialaisia.


Takakuoressa on sattumalta ihan mulle passeli kuva, sopivasti tyttöilyä ja särmää. :)


Ehkä mä vielä opin käyttään tätä. Pahoittelut kaikki ihmiset, joille olen soitellut vahingossa jo. Kosketusnäyttö ja rähmäkäpälät ei oikein sovi yhteen. :D


Kuten jo taisin aiemmin hehkuttaa täällä blogissakin, tilasin myös uudet sakset. Mulla oli eilen koulupäivä (kyllä, lauantaina!) ja tavarat olivat tulleet koululle jo. Ihailtavan nopeaa toimintaa!


En malta odottaa, että pääseen testailemaan näitä, tuntuvat ainakin kädessä tosi hyviltä ja ihan erilaisilta kuin mun aiemmat, jotka näihin verrattuna tuntuu nyt ihan joiltain keittiösaksilta.


Laiskaa sunnuntaita! ;)

4 kommenttia:

  1. oi vitsi, mäki haluun! :D mulleki kosketusnäytöt tuotti alkuun ongelmaa mut niihin kyl tottuu yllättävän nopiaan. ihana toi takakansi <3

    VastaaPoista
  2. Piti alkaa oikein miettimään :) Itsellänikin on menossa nyt viides tai kuudes puhelin. Ja ikää 23.v itselläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot sitten kans harvinaisuus, tai ainakin mun 18-vuotiailla luokkakavereilla on suurimmalla osalla tosi monta puhelinta ollut jo! :O

      Poista