lauantai 11. elokuuta 2012

Punapäillä on hauskempaa ;)

No hei, olihan se vaaleanpunainen tukka mulla jo melkein kuukauden. :D Alkoi jo hiukan kyllästyttää se, että joka kerta hiusten pesun yhteydessä piti tehdä hoitoaine-color mask -seos, että vaaleanpunainen väri pysyi tukassa. Päätin sitten tehdä taas vähän tukkaremppaa, kun koulu alkoi eilen ja saimme laittaa kesän jäljiltä omat päät kuosiin.

Eka mulle laitettiin tyveen vaalennusaine, että saatiin siitä yhtä vaalea kuin latva.


Vaalennusoperaation jälkeen sitten päästiin asiaan ja sain sen varsinaisen värin päähän.


Ja tällainenhan siitä sitten tuli:





Olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Kunnon ärhäkkä punainen! Sävy tosin tuntuu vaihtelevan vähän sitä mukaa, olenko pihalla vai sisällä ja näissä kuvissakin se taitaa olla hiukan vähemmän pinkkiin taittava kuin mitä todellisuus on. (Ja todellakin hei olen pihalla näissä, kahdella tapaa... :D)

Tässäpä vielä samalla sitä ekan koulupäivän asua:




Paita ja shortsit kirppikseltä, alunperin H&M:n. Kengät Seppälästä, luultavasti sukkikset myöskin.

Kolahtiko punapäisyys? :)

15 kommenttia:

  1. tosi hyvän näköinentuo punainen! tykkäilin ihan kybällä siitä pinkistä my little pony-tukasta, mutta tuo punainenhan sopii nyt syksyyn :D

    mihin sä nyt menet harjoitteluun? muistelin että meet saman tien kun koulut alkaa, ja oon nyt kituuttanut tän juurikasvun ja humppatukan kanssa, että saisin sulle jonnekin ajan varattua! äkkiä apua kehiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PISARAAN!

      P.S. Matkija :< :D

      Poista
    2. hahaa tää on nyt ehkä vähä creepyä stalkkerimeininkiä mutta mä niin soitan maanantaina heti herättyäni että jos sais aikaa asap :D
      t. pipo päässä 24/7

      Poista
    3. Ei oo mitää stalkkeria! :D Pisaraan tosiaan menen, mutta homman nimi onkin nyt se, että harjoitteluni alkaa oikeastaan 24.8. ja on aina vain perjantaisin. Saattaa olla mahdollista, että pääsen tekemään muitakin päiviä, mutta niistä en ole vielä saanut tietoa. Opettajani lupasi selvittää asian maanantaiksi tosin. Jos jaksat millään odottaa sinne 24. päivään asti, niin kannattaa sitten ehkä tosiaan soittaa heti maanantaina sinne Pisaraan ja kysyä mulle aikaa :) Olis kyllä kiva päästä taas tekeen sun tukkaa! :) (Ja jos tuo homma ei onnistu niin mulla on ehkä koulullekin mahdollista ottaa sut asiakkaaksi, jos Vammalaan tulo kiinnostaa :D)

      PS. Mirva, haista home ;)

      Poista
    4. voi räkä, mä oon kankaanpäässä enää 21.8. saakka :E mikäs kesälomalla vammalaan ajellessa, toisin mieluusti tukkani sun käsiteltäväksi sinnekin! laita vaikka facebookissa viestiä jos onnistuu semmonen, löydät mut mirvan kavereista :D

      Poista
  2. Heii, ootko millä tehnyton punasen? colourmask vai ihan väri? :)

    VastaaPoista
  3. no on kyllä pistävän räikeen punaset! :D mut hienot, ja varmasti sopii joka asun kaa ku käytät aika paljo mustaa :)

    VastaaPoista
  4. ohoh on kyllä pirteen värinen! :D Omaan päähän ei varmaan ihan noin kirkkaan punaneinen sopisi :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, nyt ei ainakaan voi kukaan sanoo että olis tylsä :D

      Poista
  5. Mitä sävyjä laitoit elumenista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. RR@all taisi olla sävyn nimi, jos en nyt ihan väärin muista :)

      Poista