lauantai 7. heinäkuuta 2012

Ninja

Tänään teki mieli koeajaa uudet tennarit ja laittaa tukka vähän eri tavalla kuin yleensä.


Kokosin siis nopeasti asukokonaisuuden H&M:n luottotopista ja Seppälän lempparileggareista ja sen lisäksi vetäisin pitkästä aikaa päälle kirppikseltä löytämäni Onlyn farkkuliivin ja sitten ne uudet Seppälän tennarit.


Tässä asussa kävin kaverilta vinkin saatuani ihmettelemässä paikallisessa halpakaupassa, kuinka myytävänä on Tigin sekä Schwarzkopfin Osiksen tuotteita. Olen aiemminkin kuullut vastaavanlaisista tapauksista juuri näiden samojen tuotemerkkien kohdalla ja voin sanoa, että olen aika ymmälläni. Mielenkiintoista on varsinkin se, että näissä kaupassa myytävissä pulloissa lukee ihan yhtä lailla "Vain parturi-kampaamoista" kuin niissä kampaamon myymissäkin. Aika surullista.


Tukkaa ja liivin selkämystä lähempää kuvattuna. Miksei mun silmässä ole mustuaista?! :D


Tennarit, jotka arvatenkin kulutan vielä puhki.


Hei, olen Hanna ja mukamas aikuinen. Oikeasti muutun aina öisin ninjaksi ja pelastan maailman pahiksilta.

Jos joku osaa olla lapsellinen niin minä! En tunne varmaan ketään, jonka huumorintaju olisi näin alkeellinen ja naurukohtauskynnys totaalisen matalalla. Ei puhuta esimerkiksi siitä, kun eräänä päivänä tässä heitin aivan jäätävän härskiä läppää poikakaverilleni varmaan 15 minuuttia ja sen jälkeen hoksasin, että kämpän ovi oli ollut koko ajan raollaan rappuun, terveisiä vain jälleen kerran naapureille... ;)

2 kommenttia:

  1. Mahtava letti! Ei vitsit, niin tekis mieli heittää taas lyhyeks (ja ratkasta samalla tää oman värin kasvatusprojekti), mutta sen niin tietää, että sit tekee mieli taas pitkää. Koskaan ei oo hyvä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ite oon kans sellanen, että leikkaan lyhyeks ja sit taas kasvatan, että saa pidennykset jne. Tukka onneksi kasvaa aina, joten mitään lopullista se lyhyeksi leikkaaminen ei onneksi tee. :)

      Poista