torstai 5. heinäkuuta 2012

Hurraa, hellettä!


Täytyy kyllä sanoa, että tässä työsopimukseni päättymisessä oli yksi erittäin positiivinen seikka: sen ajankohta. Onni onnettomuudessa, että sopimusta ei päätetty jatkaa juuri silloin, kun saatiin vihdoinkin kunnon kesäkelit! :) Viime päivät olen viettänyt niin kuin ihan oikea kesälomalainen: rannalla, terassilla, kirppiksillä, nukkuen aamulla pitkään ja valvoen illalla myöhään ja niin edelleen. Tämä se on elämää!! :)


Hellepäivän kunniaksi vilukissa sai pukeutua vähän kevyempään asuun ja gladiaattorisandaalitkin pääsivät ekaa kertaa sitten viime kesän jalkaan.


Yllättävää, että mun täytyy saada hellepäivänäkin pukeutua mustaan. :D


Jumpsuit on H&M:n ja sandaalit muistaakseni Cittarista.


Meikkinä toimi tänään ainoastaan ripsiväri, kulmakynä ja huulikiilto. :)


Tukankin annoin pitää "mömmövapaan" päivän, ei siis suihkun jälkeen mitään muuta kuin jätettävää hoitsikkaa.


Luonnollistettu minä ;)


Kesävarpaat :D


Ostin litran ihania makeita mansikoita. :)


Pahoittelen kuvan huonoa laatua, mutta tässä kuitenkin pari kirppislöytöä: The 69 Eyesin levyjä kolmella eurolla. Jumaloin Jyrkin ääntä ja karismaa. <3

Lomalainen kiittää ja kuittaa! (Hymiöiden määrästä huomannee mielentilan 8) )

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi gladiaattorit! Samoin jumpsuit :) Helle säät on ihania, tänä kesänä niistä vaan on saanu nauttia turhan vähän

    VastaaPoista
  2. ihanaa että sait hyvät heipat töistä säiden puolesta :) mutta voi ei mua, olin jotenki ajatellu että varmaan sun soppari jatkuu kuitenki heinäkuun loppuun ja ehdin vielä varaileen aikaa! mitä mä nyt teen, toivottavasti sulle löytyy uus duunipaikka pian :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa kuinka paljon harmittaa, kun jatkuvasti tulee niitä asiakkaita, jotka on käyneet mulla ja nyt panikoivat tilannettaan. :( Ja muutenkin tottakai harmittaa! Onneksi mulla alkaa koulusta työharjoittelu elokuun 10., joten silloin oon varmasti taas jossakin paikallisessa kampaamossa. :)

      Poista
    2. no sit kärvistelen vielä juurikasvuineni sinne elokuulle, ja seuraan silmä kovana sun blogia, että saan ajan sulle harjoittelupaikkaan :D

      Poista