torstai 26. heinäkuuta 2012

All black

Eilen ja tänään olen viihtynyt muutamassa suosikkijutussa: kokomustassa, tekonahassa ja niiteissä.


Tykkään tosi paljon tästä kirppikseltä löytämästäni kietaisuhameesta. Kangas on mukavan ilmavaa, vaikkakin hiukan vaarallista, kun pihalla tuulee hiukankin. Ei huvita tehdä marilynejä. :D


Asussa tuli käytyä muun muassa terassilla, pizzalla ja jätskillä. Banana split, mmmmmmmm....!


Liivi H&M:ltä, hame kirppikseltä (alunperin Seppälän), sukkikset Seppälästä ja ballerinat Kenkä Avenuesta (merkiltään Marco Tozzit).


Kaulassa killui lahjaksi saatu ihana blingbling-siipisydänkoru. (Kiva sana, btw :D)


Mitäs piditte asusta? :)

10 kommenttia:

  1. Ny tässä tutkiessani: OOTSÄ MIRVAN SISKO :oo ? :-------)

    VastaaPoista
  2. pakko nyt vähän kommentoida tota vikaa kuvaa... ei pistä silmään noissa muissa kuvissa, mutta viimesessä sulla on mun näytöllä ainakin ihan täysin oranssit posket. ei mikään hyvä lookki, varsinkaan, jos tukka on pinkki. pinkkiä poskipunaa mielummin! sopii sun ihonväriinkin paremmin :) tosin voi olla, että kamerakin vääristää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan kameran vääristymä, koska muissa kuvissa ja peilissä ei ihan tuolta näytä. :) Mä en voi käyttää couperosaihoni takia pinkkiä poskipunaa, koska mun kasvot punottaa todella helposti, niin näyttää tosi keljulta. :/

      Poista
    2. ihan varmasti voit, itsekin kärsin couperosasta ja käytän pinkkiä poskipunaa koska se on mun kasvojen luonnollinen punastumissävy. pitää vaan löytää se oikea sävy! :D ja joo tiedän, ei se oo ihan niin helppoa :D mutta ehkä tommonen sun hiusten värinen sävy sopis hyvin... pienellä persikan vivahteella! :)

      Poista
    3. Hiusten väriin mun ei kannata mätsäillä tai saan ostaa uusia poskipunia jatkuvasti, kun en tunnetusti samassa hiusvärissä viihdy yleensä kovin pitkään. :D Mutta kiitos neuvoista, ehkä mä vielä löydän sen täydellisen poskipunan. Tosin haluan sellasen kimaltavan kuultavan, joten se tuo vielä lisäkriteerin etsintään. :)

      Poista
  3. Huhhuh järkyt "poskipunat" :DD

    VastaaPoista