keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Moderni Elovena

Näistä Suomen kauniissa suvessa otetuista asukuvista tuli jotenkin mieleeni Elovena-purkin tyttö viljapellossa. Saanen siis esitellä oman versioni Elovenasta hiukan uudenaikaisemmalla stailauksella. ;)




Paita on kirppikseltä, alunperin Gina Tricotista. Shortsit ovat kirppiksen kautta minulle päätyneet H&M:n tekeleet. Sukkikset saattavat olla Seppälästä, jos muistini vielä pelittää. Tennarit ovat Halpa-Hallista.


Enää huominen töitä ja sitten koittaa juhannus ja kokonaiset neljä vapaapäivää. Katse on jo kohti kesälaitumia, kuten kuvasta näkyy... :)

6 kommenttia:

  1. Olet kyllä ihan erinäköinen noilla hiuksilla. Ei sua meinaa enää tuntea samaksi ihmiseksi. :D

    VastaaPoista
  2. voi luoja nainen et oot laiha! kato sun vyötäröö tokas kuvas!

    VastaaPoista
  3. Oho , nyt tuli erilainen blogi , ei oo mun mielee kauhesti ku oon niin värikäs persoona, mut oot ajatellu kuitenki tosi hyvin tän ulkonäön mikä sopii yhteen ja mikä ei ! Oot myös mun mielestä tositosi kaunis :)Siis en osaa sanoo muutaku että tä on HIENO ! :)

    ♥: http://inmyeyesamppu.blogspot.fi/

    PS: oon aina halunnu kysyy tän, ku jotkut henkilöt tykkää paljon tummista vaatteista, ettekste paahdu kuumalla hellepäivällä? :o (en haluu olla tunkeileva, mut nyt on pakko kysyy xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En mä ainakaan paahdu, ku oon semmonen vilukissa ;)

      Poista