torstai 14. kesäkuuta 2012

Harakan vikaa?

Kaikki kiiltävä on ihanaa ja korut kätevä tapa tuoda mielenkiintoa asuihin. Siispä ajattelin tänään esitellä teille kaikki korvakoruni. :)


Nuo kahdet erilaiset violetit napit ovat samasta paketista, jonka olen joskus ostanut ehkäpä Lindexistä, jos en ihan väärin muista. Pinkit sydämet on Seppälästä ja punaiset Ninjasta.


Mustat napit taitaa olla Ninjasta. Roikkuvat korvikset olen saanut Cailapilta ja suloiset sydännapit ostanut Lindexiltä. Earcuff on Glitteristä.


Sileät isot renkaat ovat lahja siskolta ja nuo diskopalloversiot olen ostanut jostakin kaupasta X, jota en nyt millään saa päähäni. :D


Kukkakorvikset on H&M:n, perhoset ja "timantti"nauhat ovat luultavasti ilmaislahjoja jostakin. Näitä käytän usein myös siten, että toisessa korvassa on jokin näistä ja toisessa pieni nappi.


Isot riippukorvikset ovat muistaakseni Lindexiltä ja käytän niitä oikeastaan vaan jossain juhlissa. Ne ovat kyllä niin painavatkin, että korvat huutavat muutaman tunnin jälkeen jo hoosiannaa. Ristikorviksia ja tähtösiä tulee käytettyä useimmiten niin, että parina on nappikorvis. Tämän hetken lempparit ristit ovat Seppälästä ja tähdet Glitteristä.


Vasemmanpuolimmaiset napit ovat Kalevala Korun ja olen saanut ne lahjaksi. Renkaat olen saanut jo joskus ala-asteella, mutta ovat edelleenkin mielestäni kivat peruskorvikset. "Timantti"nappeja (lahjaksi saatuja) oli kaksi, kunnes tuli eräs baari-ilta ja muutama drinkki liikaa... ;) Yksittäinen nappi toimii kuitenkin kivasti aina jonkun isomman korviksen parina. Earcuff on Glitteristä ja yksi lempparikorviksistani.


Bling-bling-sydämet ovat euron löytö Cittarista. Nuo pidemmät korvikset ovat muistaakseni Iberon ja lyhyemmät olen saanut isältäni ulkomaantuliaisina. Kaikki muut siskot saivat pikkuiset napit, mutta minulle hän toi nämä, koska olen kuulemma vähän hienopieru. :D

Harakka kuittaa! :)

6 kommenttia: