maanantai 28. toukokuuta 2012

Muutama tunti armon aikaa...

Huomenna tapahtuu jotakin, joka ei miellytä minua. Tiedän, että ihmiset tulevat iloisina luokseni ja sanovat, mitä heidän kuuluukin sanoa. Minä lähinnä toivoisin, että aika pysähtyisi ja voisin elää loppuikäni toukokuun 28. päivää vuonna 2012...

Synkistelyt sikseen, tässä tämän kivan toukokuisen maanantaipäivän asua, joka oli jälleen hyvin minunnäköiseni: mustaa, pitsiä muistuttavaa kuviointia, minimittaa, yksi lempparivyö ja vielä aivan vasta värjätty tukkakin! :)


Mekko on kirppikseltä ostettu, alunperin Gina Tricotista. Sukkikset ovat Cittarin (joku mestari onnistui töissä kyykyssä ollessaan repäisemään kengänkannalla silmäpaon persuksen kohdalle ja korjasi sen punaisella kynsilakalla paremman puutteessa. Karu tuomio kuului: "toi näyttää Hanna ihan menkkavereltä!") ja kengät myöskin samasta puljusta. Vyö on Vero Modan.


Olipas muuten hitusen aikaa, kun olen viimeksi tällaisessa keinussa istuskellut. Tulee ihan mieleen lapsuuden kesät ja mummila!


Mummeleista puheen ollen, tämän kaulakorun olen muistaakseni saanut mummultani joskus vuonna kivi ja kirves. Mulla oli tämä kaulassa kolmosluokan luokkakuvassa, mutta pidän sitä ihan yhtä uskottavana vielä tänäkin päivänä. :D


Innostuin shoppailemaan kynsilakkoja Cittarissa joskus tässä. No ku ne oli niiiin söpöjä pikkuisia!


...Tai sitten tarjoushaukka ei vaan voinut vastustaa punaisia hintalappuja. No mutta ihmisellä ei koskaan voi olla liikaa kynsilakkoja!

Tämä vanhus lähtee nyt kiikkustuoliinsa heiluttelemaan sukkapuikkoja... Huomiseen!

4 kommenttia: